تبلیغات محیطی موثر و انواع آن

تبلیغات محیطی موثر و انواع آن

شرکت ها برای تبلیغات محیطی از نقاط تبلیغاتی که ترافیک زیادی دارند، مناطق و فضاهای مختلف تقاضای زیادی دارند. این بدان دلیل است که تبلیغات محیطی هنوز هم بسیار مؤثر است.

طبق گفته Trailer ad ، نود و هشت درصد از مردم در سراسر جهان حداقل یک بار تبلیغات بیلبورد در فضای باز را در هفته مشاهده می کنند. علاوه بر این، 68 درصد از مشتریان می گویند که تصمیم گیری در مورد خریدشان هنگامی که در اتومبیل هستند، انجام می شود. و آیا می دانستید درآمد بازاریابی در فضای باز در ایالات متحده در سال 2018 هشت میلیارد دلار بوده است؟

با درخواست طرح های تبلیغاتی قانع کننده در فضای باز با PMG، توجهات را به سمت خود جلب کنید. طراحان قابل اعتماد PMG به شما در تحقق این هدف کمک می کنند.

اینها انواع مختلفی از تبلیغات محیطی هستند که باید بدانید:

1- تبلیغات بیلبورد

تابلوهای تبلیغاتی پوسترهای غول پیکری هستند که در مکانهای قابل دسترسی نمایش داده می شوند. حدود 71٪ از مصرف کنندگان پذیرفته اند که به دنبال پیام های تبلیغاتی کنار جاده باشند. این نشان می دهد که ایجاد بیلبوردهای تبلیغاتی به طور فزاینده ای برای تبدیل فروش سودمند است. در اینجا متداول ترین انواع بیلبوردها وجود دارد:

ثابت

این تابلوهای تبلیغاتی هستند که انتظار دارید در کنار جاده آنها را ببینید. این شکل از تبلیغات در فضای باز کسانی را که در وسایل نقلیه خود قرار دارند مورد هدف قرار می دهد. حدود 68٪ از مصرف کنندگان هنگام خرید در اتومبیل تصمیم خود را برای خرید می گیرند. این شکل از بازاریابی به معنای تهاجمی و مستقیم نیست. این نوع از تبلیغات محیطی لطیف و مورد استقبال بیشتر مصرف کنندگان است.

سیار

بیلبوردها مستقیما لازم نیست به صورت چاپی باشند. بیلبوردهای سیار در حال تبدیل شدن به نوعی محبوب تر از تبلیغات محیطی هستند. این نوع از تبلیغات، بی ضرر و مقرون به صرفه است هدف از بیلبوردهای سیار جلب توجه شما در زمانی است که حداقل انتظار آن را دارید. تابلوهای تبلیغاتی سیار در درجه اول افراد را در جاده، خواه رانندگان یا پیاده ها هدف قرار می دهد.

دیجیتال

یکی از مشهورترین دیدگاههای بیلبوردهای دیجیتال در شهر نیویورک- Times Square است. مجموعه ای از بیلبوردهای دیجیتالی را پیدا خواهید کرد که صدها تبلیغات مختلف را به نمایش می گذارند. این یکی از مفیدترین و پویاترین شکل تبلیغات محیطی است.

بیلبوردهای تعاملی

یکپارچه کردن تعامل در تبلیغات محیطی، امروزه برندها را در صدر قرار داده است. نگاهی به تبلیغات بیلبورد یک چیز است، اما توانایی درگیر شدن با آن چیز دیگری است.

در اینجا نمونه ای از Reebok برای کفش های ZPump 2.0 آنها آورده شده است. در سال 2016، آنها یک بیلبورد تعاملی با دوربین سرعت با کفش ZPump را روی صفحه نمایش نصب کردند. رهگذران سپس تشویق شدند که از دوربین دورتر عبور کنند و سعی کنند به سرعت 10.5 مایل در ساعت برخورد کنند. سپس تمام کسانی که به گل رسیدند با ضربات جدید Reebok ZPump 2.0 پاداش دادند.

بیلبوردهای واقعیت افزوده

عصر تکنولوژی زمینه را برای تبلیغات بیلبورد خلاقانه تر و با تکنولوژی بالاتر فراهم کرده است. واقعیت افزوده یکی از پیشرفتهای فناوری است که اکنون در بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. نمونه عالی این مورد بیلبورد پپسی است که در یک پناهگاه اتوبوس در لندن نصب شده است. این تبلیغات محیطی باعث تعجب و هیجان مسافران شد.

در این “پنجره غیرواقعی”، بشقاب پرنده ای وجود داشت، یک ببر ، روبات ها، یک اختاپوس غول پیکر و موارد دیگر. این تبلیغات محیطی جالب اینجا را ببینید.

2- لامپ پست

بنر لامپی یکی دیگر از تبلیغات محیطی است که معمولاً در هنگام روشنایی خیابان در شب قابل توجه است. این سبک بنر مردم را مجبور می کند شب ها به این نشان توجه کنند. معمولاً یک بنر لامپی در خیابان یا پارکینگ قرار می گیرد و در نظر نگرفتن آن دشوار است.

3- پل

برای هدف قرار دادن مسافرین، برای ساعات شلوغ روز یک بنر پلی ایجاد کنید. این آگهی ها در پل های کوچک در بزرگراه های شلوغ قرار دارند. این سبک تبلیغات محیطی اغلب دیده نمی شود مگر اینکه رانندگی زیادی داشته باشید. اگر می خواهید از این روش بازاریابی استفاده کنید، باید آن را بر اساس موقعیت مکانی و مناطق اطراف خود بنا کنید تا بتوانید این کار را انجام دهید. همه بزرگراه ها یا جاده های شلوغ دارای پلی نیستند که از آنها عبور کند.

4- تبلیغات چریکی

همانطور که از این نام انتظار می رود، تبلیغات چریکی روش غیر متعارف برای بازاریابی است. تبلیغات چریکی یک عامل شوک دارد. برای شرکت در این تکنیک بازاریابی، شما فقط یک مورد را در ملاء عام می گیرید و سپس آن را به محیط اضافه می کنید. مراقب باشید که چگونه در مورد این کمپین پیش بروید، زیرا می توان آن را ویران کردن اموال عمومی دانست.

5- تبلیغات نقطه فروش

این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که خریداران را تحریک کرده و  فریب دهند. می توانید محصولات را در پیشخوان های صندوق دار مشاهده کنید. این ممکن است اغلب به مانند خرید لحظه آخری کارآمد و بی ضرر به نظر برسد. این یکی از ساده ترین راه ها برای تبلیغ یک محصول با حداقل تلاش بازاریابی است. این یک روش ظریف برای فروش یک محصول است.

6- تبلیغات ترانزیت

این یک نوع محبوب از تبلیغات محیطی است – به طور معمول در قطارها دیده می شود. حدود 24٪ از مصرف کنندگان اظهار داشتند که پس از قرار گرفتن در معرض آگهی در فضای باز، از یک شغل بازدید کرده اند. همچنین مسافران به نقاط مختلفی می روند زیرا حمل و نقل قطار باعث توقف مکرر می شود. بنابراین، خرید و اجرای کارهایی که در مسیر خانه انجام می شود، برای مصرف کنندگان آسان تر می کند. حدود 38٪ از مصرف کنندگان تمایل دارند که هنگام عزیمت به خانه، به فروشگاه هم سری بزنند.

7- تبلیغات خرده فروشی

برای ادامه دادن خریدار به خرید خود ادامه دهید – تبلیغات بیشتری کنید. هیچ جای بهتری از بازار برای تبلیغ محصولات وجود ندارد. مصرف کنندگان در حال حاضر در ذهنیت خرید قرار دارند، بنابراین از این موقعیت استفاده کنید. اگر می خواهید لباس، مواد خانگی یا هر نوع کالای مصرفی دیگر را به بازار عرضه کنید (خریدهایی که افراد مرتبا انجام می دهند)، آنگاه تبلیغات خرده فروشی برای شما مناسب است.

8- تبلیغات نمایشی

تبلیغات نمایشی احتمالاً نوعی است که تبلیغات محیطی را به سطح بعدی می برد. این نوع تلاش بیشتر می کند تا افراد واقعی را درگیر می کند و عواطف را ایجاد می کند. یک نمونه از Telenet، یک کابل مستقر در بلژیک است.

در وسط خیابان آرام، یک دکمه و فلش قرار دادند که می گفت: “فشار دهید تا نمایش را اضافه کنید.” هنگامی که مردم آن را فشار می دادند، شهر آرام کاملاً به یک صحنه پر هرج و مرج تغییر می کرد. پزشکان، بازیکنان فوتبال، کارآگاهان، پلیس، ضرب و شتم، صدای شلیک اسلحه، “دوز روزانه نمایش ” را به مردم می دهند. ویدیو را اینجا مشاهده کنید.

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

English
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم