تبلیغات در تلویزیون – جوانب مثبت و منفی آن

تبلیغات در تلویزیون – جوانب مثبت و منفی آن

تبلیغات در تلویزیون ، با وجود تمام رسانه های موجود امروز برای تبلیغات، از جمله رادیو، اینترنت و تبلیغات چاپی، یک مکان آزمایشی و واقعی است. با تحقیق صحیح، می توانید تبلیغ خود را متناسب با مخاطبان هدف، یا حتی مخاطبان جدید تنظیم کنید.

اگرچه تبلیغات در تلویزیون می تواند بسیار مؤثر باشد، اما به کیفیت، فرکانس و زمان پخش آن بستگی دارد.

شما همچنین باید آن را در برابر رسانه های جدید وزن کنید. قبل از شروع تبلیغات در تلویزیون، جوانب مثبت و منفی را کاوش کنید.

نکات مثبت تبلیغات در تلویزیون

هنگامی که تبلیغات تلویزیونی را پخش می کنید، اغلب مخاطبانی شیفته دارید. طبق تحقیقات، به طور متوسط هر ​​مخاطب تلویزیون روزانه چهار ساعت یا بیشتر در حال تماشای تلویزیون است. شما مدت زمان زیادی برای انتقال پیام خود به بینندگان با تبلیغات در تلویزیون دارید.

شما همچنین می توانید با آگهی خود محیطی ایجاد کنید که توانایی انتقال پیام خود و جذب بیننده را داشته باشد. شما از چشم و صدا استفاده می کنید تا در نحوه مشاهده افراد نسبت به کسب و کار خود تأثیر بگذارید.

بسته به زمانی که تبلیغ خود را پخش می کنید، می توانید به یک جمعیت هدفمند برسید. به عنوان مثال، اگر مشاغل مربوط به نظافت منزل دارید، در طول روز، هنگامی که خانه داران بیشتری در خانه هستند، تبلیغات را در نظر بگیرید. یا اگر تبلیغاتی دارید که مربوط به جامعه مردان می شود، می توانید هنگام پخش برنامه های ورزشی یا مسابقات ورزشی و همچنین پخش مسابقات فوتبال آن را پخش کنید.

نکات منفی تبلیغات در تلویزیون


طبق مطالعه ای که توسط شرکت مشاوره مدیریت مک کینزی انجام شده است، از سال 2010 تأثیر تبلیغات تلویزیونی یک سوم آنچه در سال 1990 پیش بینی شده بود، گشته است. به نظر می رسد مصرف کنندگان، به ویژه افراد جوان مانند نوجوانان، بیشتر به سمت سرگرمی های جایگزین مانند پخش کننده های MP3 یا تماشای نمایش های آنلاین روی می آورند. با تماشای کمتر تلویزیون سنتی، کمتر کسی تبلیغات تلویزیونی شما را مشاهده می کند.

همچنین نمی توانید رفتار بیننده را حساب کنید. بسیاری از افراد در حین تماشای تلویزیون، تبلیغات را نادیده می گیرند یا از آن به عنوان “زمان استراحت” برای انجام کاری دیگر قبل از شروع نمایش استفاده می کنند.

نکات

هنگام تصمیم گیری در مورد استفاده از تبلیغات تلویزیونی، چندین عامل را در نظر بگیرید. بودجه خود را در نظر بگیرید، زیرا تبلیغات تلویزیونی می تواند متناسب با بودجه شما باشد و یا سازمان بازرگانی صدا و سیما پیشنهادات ویژه ای برای شما در نظر گرفته باشد. با این حال برای گرفتن مشاوره می توانید با ما در آژانس تبلیغاتی پرشیا مدیا در تماس باشید.

با مشاوران تبلیغاتی که با صدا و سیما در ارتباط هستند، صحبت کنید تا بهترین روش برای پخش تبلیغ شما را تعیین کنید. همچنین در مورد هر گونه هزینه برای تولید آگهی استعلام کنید. اگر از نوع تبلیغ کسب و کار خود ناراحت هستید، در مورد گزینه های دیگر سؤال کنید.

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هشت =

English
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم