انواع مختلف رسانه تبلیغاتی و روش های تبلیغاتی در دسترس شما

انواع مختلف رسانه تبلیغاتی و روش های تبلیغاتی در دسترس شما

رسانه تبلیغاتی و تاکتیک های مهم رسانه ای که در تبلیغات مدرن برای دستیابی به مصرف کنندگان استفاده می شود.

تبلیغات به شکلی بسیار پیچیده از ارتباطات تکامل یافته است، به معنای واقعی کلمه، هزاران روش مختلف برای کسب و کار برای دریافت پیام به مصرف کننده وجود دارد. تبلیغ کنندگان امروزی طیف گسترده ای از گزینه های رسانه تبلیغاتی را در اختیار دارند.

اینترنت به تنهایی با ظهور فیلم های وایرال شده برندها، بنرها، تبلیغات روی سایت ها، وب سایت های اسپانسر شده و بسیاری از این موارد را فراهم می کند.

در اینجا به توضیح درمورد چند نمونه از رسانه های مورد نظر پرداخته ایم:

رسانه تبلیغاتی آنلاین (با نام مستعار دیجیتال)

 اگر یک تبلیغ را از طریق رسانه تبلیغاتی اینترنت مشاهده می کنید، پس آن با عنوان تبلیغات آنلاین طبقه بندی می شود. در حقیقت، در اکثر وب سایت های دیگری که بازدید می کنید، تبلیغات وجود دارد، زیرا آنها اصلی ترین درآمد در اینترنت هستند.

راه دیگر تبلیغات آنلاین تبلیغات بومی است که تغییر دیجیتالی تبلیغات قدیمی چاپی و محتوای پشتیبانی شده است. بسیاری از استراتژی های بازاریابی دیجیتال از جمله قرار دادن تبلیغات در رسانه تبلیغاتی نظیر وب سایت های محبوب و سایت های رسانه های اجتماعی وجود دارد.

AdWords  از طریق Google به شرکتها این امکان را می دهد تا در صفحه نتایج موتور جستجوی Google، آگهی خود را در سایت خود قرار دهند. با استفاده از کلمات کلیدی یا اصطلاحات جستجوی متداول، جستجوهایی که به تجارت و محصولات و خدمات آنها مرتبط هستند در نتایج جستجو ظاهر می شوند.

به عنوان مثال، شرکتی که تبلیغات بیمه می کند در هر جستجوی محصولات مربوط به بیمه ظاهر می شود. در صورت کلیک بر روی آگهی تجاری، آن تجارت به Google پرداخت می کند، به همین دلیل آن را “هزینه به ازای هر کلیک (CPC)” می نامند

Google AdSense  به یک شرکت اجازه می دهد تا در وب سایت خود از Google میزبان تبلیغات باشد تا درآمد سایت را بدست آورد. مشاغلی که به دنبال تبلیغ هستند، می توانند در Adsense ثبت نام کنند و Google از طریق الگوریتم های آن، تبلیغ را با وب سایت های مختلف با پارامترهای مرتبط با محتوای یا جستجو مطابقت می دهد.

در نتیجه، شرکت ها می توانند با قرار دادن تبلیغات در گوگل، به مخاطبان بیشتری برسند. برای تولید کلیک و ترافیک وب سایت، تبلیغات را در وب سایت های دیگر قرار می دهد.

رسانه تبلیغاتی LinkedIn

رسانه تبلیغاتی دیگر LinkedIn می باشد. شرکت ها می توانند یک صفحه تجاری ایجاد کنند و محتوا، فیلم ها، محصولات را در صفحه خود به عنوان راهی برای دستیابی به میلیون ها کاربر LinkedIn ارسال کنند. یک صفحه LinkedIn می تواند پسوند وب سایت یک شرکت باشد و از طریق لینک های موجود در محتوا، ترافیک سایت را هدایت کند.

همچنین، کارمندان شرکت می توانند صفحات LinkedIn را با محتوای مشابه ایجاد کنند که شامل لینک هایی به وب سایت شرکت و ارائه محصولات می باشد.

شرکتها همچنین می توانند تبلیغ خود را در رسانه تبلیغاتی آنلاین LinkedIn قرار دهند که می تواند به صفات خاص یا جمعیتی که کاربران LinkedIn دارند، اختصاص یابد. به عنوان مثال، اگر شغلی می خواست برای افرادی که در زمینه حسابداری کار می کنند، تبلیغ کند، تبلیغی می تواند درج شود که فقط کاربران LinkedIn را که در صنعت حسابداری فعالیت می کنند یا دارای مدرک حسابداری هستند، هدف قرار دهد.

با تبلیغ در LinkedIn، ​​بسیاری از اعضا متعلق به گروه ها هستند. تبلیغ می توانند به یک گروه خاص مانند یک گروه رمزنگاری یا یک گروه فناوری اختصاص داده شوند.

سایر رسانه تبلیغاتی دیگر از قبیل سایت های رسانه های اجتماعی، مانند فیس بوک و توییتر، برنامه هایی مشابه برنامه های Google و LinkedIn را ارائه می دهند. با تبلیغات دیجیتالی، تحقیق و هدف گیری مخاطبان خاص که احتمالاً محصول یا خدمات یک شرکت را قبل از تبلیغ کردن، خریداری می کنند انجام میشود.

برای مشاهده نمونه صفحه تجاری LinkedIn، می توانید به آدرس صفحه LinkedIn شرکت PMG مراجعه کنید.

تلفن همراه و تبلیغات موبایلی

یکی از قدرتهای مهم در تبلیغات دیجیتالی از طریق دستگاه های تلفن های همراه، iPad،Kindles  و سایر دستگاههای الکترونیکی قابل حمل با توانایی اتصال به اینترنت است.

روندهای فعلی در تبلیغات موبایل شامل استفاده عمده از رسانه های اجتماعی مانند توییتر، اینستاگرام، اسنپ چت، لینکدین و فیس بوک است. تبلیغات موبایل شبیه به تبلیغات آنلاین است و به عنوان روشی برای دستیابی به مشتریان جدید اهمیت روزافزونی پیدا می کند.

تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی جای خود را به بسیاری از اشکال دیجیتالی تبلیغات که در حال حاضر در دسترس بازاریابان هستند، میدهد.با این حال، اگر یک چیز در مورد تبلیغات مشخص باشد، این است که متفاوت بودن خوب است. و هنگامی که مصرف کنندگان از تبلیغات دیجیتالی خسته می شوند، به قطعات چاپی و احساس ماندگاری که در اختیار آنها قرار می گیرد، بازمی گردند. به طور معمول، تبلیغ چاپی می تواند به سه زیر مجموعه تقسیم شود:

1- تبلیغات دوره ای

اگر در یک مجله، یک روزنامه یا هر چیز دیگری باشد که در فواصل منظم چاپ می شود، آنگاه این نوع تبلیغات دوره ای است (به معنای تبلیغ چاپی). برای چندین دهه، تبلیغات چاپی استاندارد طلایی برای تبلیغ کنندگان و مشتریان آنها بود. بدست آوردن صفحات وسطی یک مجله بزرگ یا پشت جلد یک روزنامه به این معنی بود که میلیون ها نفر پیام را دیدند.

2- بروشور، آگهی های تبلیغاتی و تبلیغات در نقطه فروش

اگرچه برخی از این رسانه ها می توانند در صفحات روزنامه ها و مجلات قرار بگیرند، اما معمولاً به دلیل اینکه احتمال دیده شدن کمتر است، با آنها به عنوان یک نهاد جداگانه رفتار می شود.

از چیزی که بر روی میز پیشخوان یا خدمات مشتری قرار گرفته است تا یک بروشور براق، رسانه های چاپی کوچک روش صمیمی تر و طولانی تری برای درگیر کردن مصرف کننده ارائه می دهند. تا زمانی که اطلاعات بیشتری از آنچه می توانید در تبلیغات چاپی داشته باشید، از این روش استفاده کنید.

3- تبلیغات ایمیلی

هر یک از تکنیک های ذکر شده در بالا می تواند در ارسال پیام مستقیم از طریق ایمیل وارد شود. این بدان معنی است که قطعات چاپ شده شما به طور مستقیم برای مصرف کننده ارسال می شوند.

این روشی است که توسط آژانس های بازاریابی کوچک که این کاردستی را به نامه های ناخواسته تبدیل کرده اند، همچنان ادامه دارد. اگر خلاقانه و هوشمندانه طراحی و اجرا شود ارسال پیام مستقیم از طریق ایمیل می تواند راهی خارق العاده برای درگیر کردن مشتری باشد.

پخش تبلیغات از رادیو و تلویزیون

بازار ارتباط جمعی از جمله تلویزیون و رادیو، تا به امروزغالب ترین راه برای دستیابی به تعداد زیادی از مصرف کنندگان بوده است.

تبلیغات در فضای باز

همچنین به عنوان تبلیغ خارج از خانه (OOH) شناخته می شود، این یک اصطلاح گسترده است که توصیف کننده هر نوع تبلیغاتی است که هنگام دور بودن از خانه به مصرف کنندگان می رسد. به تابلوهای تبلیغاتی، پوسترهای ایستگاه اتوبوس، پوسترها و حتی آن تابلوهای بزرگ دیجیتال بیاندیشید.

تبلیغات خدمات عمومی

بر خلاف تبلیغات سنتی، تبلیغات خدمات عمومی (PSA) در درجه اول برای اطلاع رسانی و آموزش به جای فروش یک محصول یا خدمات طراحی شده است. PSA ها به طور سنتی در تلویزیون و رادیو ظاهر می شوند اما به شدت بصورت آنلاین تبلیغ می شوند.

تبلیغات نامحسوس محصول

قرار دادن محصول، تبلیغ کالاها و خدمات برندها در چارچوب یک نمایش یا فیلم را تبلیغ نامحسوس می نامند. اگر تاکنون فیلمی را دیده اید و تعجب کرده اید، “وای، آنها مطمئناً در این صحنه با ماشین فورد زیاد رانندگی می کنند ،” یا “آیا همه در این برنامه تلویزیونی پپسی می نوشند؟””

سپس شما متوجه محل قرارگیری محصول می شوید. این راهی است که این فیلم ها و نمایش ها بودجه دریافت می کنند و راهی عالی برای تبلیغ کنندگان است تا به یک جمعیتی هدفمند برسند.

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + یک =

English
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم