طراحی گرافیک

 طراحی گرافیک و طراحی تبلیغاتی

طراحی گرافیک و طراحی تبلیغاتی شباهت های زیادی دارند اما در برخی موارد تمایز دارند. طراحان گرافیک افراد خلاق حرفه ای هستند، آنها از مهارت های خود برای نشان دادن برندها استفاده می کنند. در حالی که می توان طراحی تبلیغاتی را ترکیبی از بازاریابی و طراحی دانست.

گرافیک کمی بیشتر بر روی آرم، تایپوگرافی، علائم و … تمرکز خواهد داشت. این تلاش ها برای نشان دادن یک تجارت و ارزش های آنها استفاده می شود. در حالی که گرافیک تبلیغات صرفاً برای فروش یک محصول یا خدمات ساخته شده است. آژانس تبلیغاتی پرشیا مدیا هر دو را ارائه می دهد، بنابراین، مشاغل هوشمندی که نیاز به تطبیق پذیری دارند برای خدمات طراحی خود به ما مراجعه می کنند.

بنابراین، این تفاوت های بین طراحی تبلیغات و طراحی گرافیک است:

 خلاقیت

طراحان گرافیک قادرند جنبه خلاقانه خود را در کار خود بیان کنند. زمینه های مختلف طراحی برای کار وجود دارد:

  • طرح تحریریه
  • تصویر
  • طراحی هویت (آرم و مارک تجاری)
  • نمادها و تصاویر
  • تایپوگرافی
  • گرافیک و عناصر رابط
  • موارد چاپی بزرگ مانند پوسترها و بیلبوردها
  • علائم
  • بسته بندی و غیره

 

طراحی تبلیغات به جای خلاقیت، به یک رویکرد استراتژیک تر نیاز دارد:

  • طراحی تبلیغات می تواند سرگرم کننده باشد اما باید حرفه ای به نظر برسد.
  • باید شامل مزایای محصول یا خدمات باشد.
  • طرح های تبلیغاتی به عنوان یک تاکتیک فروش ایجاد می شوند و فقط برای این منظور استفاده می شوند.

 

رویکردی متفاوت به تحقیق

طراحی گرافیک با تصاویر و متون به منظور ایجاد ارزشهای جذاب از نظر تجاری کار می کند. بروشورها،لوگو ها، تبلیغات و وب سایت ها فقط چند مورد هستند. اما برنامه ریزی های زیادی قبل از طراحی وجود دارد.

طراحان گرافیک چنین فرایندی را طی می کنند:

Wireframes: طرح اولیه و بدون طراحی هنوز
Comps: مرحله بعدی که فرایند خلاقیت شروع می شود و دارای طراحی است
نمونه اولیه: پیش نویس خلاصه ایده

 

طراحی تبلیغات قبل از شروع پروژه موارد مختلفی را در نظر می گیرد:

  • تحقیق و موقعیت بازار
  • ارزش گزاری
  • محدوده پروژه
  • تحقیقات مصرف کننده

تفاوت در اولویت

  • طراحی گرافیک سهم بزرگی در بازاریابی دارد و تمایل دارد تا به خرید و فروش کمک کند.
  • ارزش های شرکت را افزایش می دهد.
  • طراحی گرافیک به کسب و کارها شخصیتی می بخشد تا به آنها کمک کند با مشتریان ارتباط برقرار کنند.
  • مخاطبان گسترده ای را از طریق زیبایی شناسی جذب می کند.

طراحی تبلیغات بر جنبه فنی طراحی متمرکز نیست. بنابراین، اهداف آن برای تبلیغات، معرفی یک محصول یا خدمات مفید و تبدیل مخاطبین به مشتری است.

 

  • طرح هایی را برای پلاگین call-to-action ایجاد کنید.
  • تبلیغات به عنوان ابزاری ارتباطی با مصرف کنندگان برای محصول یا خدماتشان استفاده می شود.
  • تبلیغات بیشتر برای تلویزیون، رادیو و سایر اشکال رسانه ای از جمله نوشتن مطالب تبلیغاتی خواهد بود.

 

تفاوت در سبک

طراحان گرافیک با عناصر مختلف طراحی کار می کنند تا یک اثر بصری جذاب ایجاد کنند. بنابراین، آنها دقیقاً بر نمایش گرافیکی ارزشهای اصلی یک کسب و کار تمرکز می کنند.

  • طراحی گرافیک بر تایپوگرافی تأکید دارد. بنابراین، آنها تفاوت بین: Sans Serif و Serif را می دانند.
  • آنها جزئیات دقیق را روی فاصله حروف و نسبت ارتفاع خط قرار می دهند.
  • طراحان گرافیک تضاد را از طریق: رنگ، تن / مقدار، اندازه / شکل و جهت ایجاد می کنند.

طراحی تبلیغات در تلاش آنها برای فروش مستقیم تر است. بنابراین، سبک آنها به اندازه طراحی گرافیک فانتزی نخواهد بود.

  • تمرکز بر روی طراحی نیست، بلکه پیام است. توجه به یک عنوان موثر است
  • یک تبلیغ شامل یک پیشنهاد جسورانه در پشت همه موارد است
  • طراحی تبلیغات ممکن است شامل یک مسیر بازاریابی سنتی و استفاده از آن باشد: پوستر، بیلبورد یا تبلیغات چاپی

طراحی تبلیغات در تلاش آنها برای فروش مستقیم تر است. بنابراین، سبک آنها به اندازه طراحی گرافیک فانتزی نخواهد بود.

ما طراحی های زیبا و جذابی را ایجاد می کنیم، که به شما کمک می کند در جمع بدرخشید و به طور موثری کسب و کار خود را به بازار عرضه کنید. تیم های طراحی مستقر در لندن و خاورمیانه تجربه و مهارت گسترده ای را در طیف عظیمی از خدمات گرافیکی و خدمات برندسازی ارائه می دهند. از وب سایت های خیره کننده، طراحی لوگوی سفارشی و انیمیشن های خیره کننده تا بروشور، طراحی ساخت فیلمهای خلاق، طرح هایی با فرمت های بزرگ برای بیرون از منازل ، کارت ویزیت و پوستر – ما در تحقق پروژه شما در مهلت و بودجه معین، برای رسیدن به اهداف استراتژیک کسب و کارتان، به شما کمک می کنیم. ما 100٪ رضایت شما از طراحی و اصلاحات نامحدودی را که میخواهید، تضمین می کنیم. هیچ محدودیتی برای طرح هایی که ما به شما ارائه می دهیم وجود ندارد، و ما کار را متوقف نمی کنیم تا اینکه شما راضی باشید.​

طراحی بروشور

بروشورها یکی از ابزارهای ارزشمند فروش هستند که یک شرکت می تواند از آن برای افزایش آگاهی از برند خود استفاده کند. قابلیت درگیر کردن مخاطب و قابل لمس بودن و به اشتراک گذاری راحت بروشور نیازمند این است که طراحی خیره کننده ای داشته باشد تا بتواند پیام اصلی شما را به مخاطب برساند و در رسیدن به اهدافتان شما را یاری کند.

برندینگ و ایجاد هویت

برندینگ شما بسیار فراتر از یک پالت رنگی یا طراحی لوگو است، برند شما تجارت شماست و آنچه شما را از دیگران جدا می سازد.
این وظیفه ماست که داستان برند شما را مطرح کنیم، به شما کمک کنیم تا پیام های کلیدی و ارزش های اصلی خود را بسازید و صدای منحصر به فرد خود را آشکار کنید.

طراحی ست اداری

سربرگ ها ،پاکت اداری و فولدر همه جنبه های مهم استراتژی ارتباطات کلی شما هستند. ما فرایند اداری را برای شما، با سرویس کامل مدیریت می کنیم، بنابراین می توانید از پیچدگی این مراحل دوری کنید و برای مدیریت فرآیند چاپ از ابتدا تا انتها به ما اعتماد کنید.

لوگو

همه چیز با یک لوگو شروع می شود. هنگامی که نوبت به توسعه برند شما می رسد، لوگوی شما حیاتی ترین عنصری است که شما ایجاد خواهید کرد و به شما کمک می کند تا از رقبای خود مجزا باشید.
لوگوی شما لحن کلی برند شما را تعیین می کند و اولین احساس اساسی را برای مشتریان بالقوه فراهم می کند.

طراحی فلایر ( کاتالوگ تک برگی)

. طراحان ما بطور غریزی و حرفه ای درک می کنند که چگونه یک صفحه عالی به نظر می رسد، محتوای خیره کننده و خلاقانه ای ایجاد می کند، پیام شما را مستقیماً در اختیار مشتریان شما قرار می دهد و برای شما منجر به فروش میشود.
English
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم