مشاور تبلیغاتی کیست و وظایف، مسئولیت ها و مهارت های او چیست؟

مشاور تبلیغاتی کیست و وظایف، مسئولیت ها و مهارت های او چیست؟

مشاور تبلیغاتی

مشاور تبلیغاتی، فضای تبلیغاتی را در انواع مختلفی از رسانه ها به فروش می رساند و برنامه های بازاریابی را برای مشتریان ایجاد می کنند. مشاور تبلیغاتی تقریبا نیمی از وقت خود را صرف کار در محیط های اداری می کند، در حالی که بقیه ساعات کاری خود را برای ملاقات با مشتریان و شرکت در رویدادهای بازاریابی و ماموریت های بازاریابی صرف می کنند و ممکن است این مدت در سفر باشند.

مشاور تبلیغاتی، متخصص این حوزه شغلی صبح تا عصر در طول هفته و آخر هفته کار می کند و بیشتر با شرکت های بازاریابی، روزنامه ها، مجلات، رسانه های تبلیغاتی دیجیتال، شبکه های رادیویی و تلویزیونی کار می کنند. مدیران بازاریابی و مدیران دفتر، نظارت و بازخورد مشاور تبلیغاتی را ارائه می دهند.

وظایف و مسئولیت های مشاور تبلیغاتی

مشاور تبلیغاتی برای فروش فضای بازاریابی به مشتریان بالقوه برای رسانه های دیجیتال، چاپی، رادیویی و تلویزیونی کار می کند. صرف نظر از نوع رسانه یا کارفرما، مشاور تبلیغاتی بطور منظم چندین وظیفه شغلی خاص از جمله موارد زیر را انجام می دهند:

فروش استراتژیک

مشاور تبلیغاتی فضای تبلیغی را از طریق تکنیک های اقناع پذیر فروش به مشتریان می فروشند، مثالها و توضیحی راجع به چرایی فضای مورد نیاز ارائه می دهند و به مشتریان توصیه می کنند در چه مدت تبلیغاتشان باید اجرا شود تا بیشترین تأثیر را روی خریداران بالقوه بگذارد.

شبکه سازی

مشاور تبلیغاتی برای یافتن مشتری های جدید و ارتقاء خدمات بازاریابی به خریداران جدید از تماس های تلفنی، جلسات حضوری استفاده می کند.

توسعه و اجرای استراتژی های بازاریابی

مشاوران تبلیغات، استراتژی های بازاریابی را برای مشتریان ایجاد می کنند و این استراتژی ها را برای توسعه کمپین های بازاریابی موفقیت آمیز عملی می کنند.

شرکت در جلسات آموزشی به طور منظم

مشاور تبلیغات در جلسات آموزشی به طور منظم شرکت می کند تا در مورد استراتژی های بازاریابی و محصولات و خدمات قابل فروش در بازار به روز باشند.

ارتباط با مشتریان

مشاور تبلیغات بطور منظم با ارائه گزارش های بازاریابی مکرر و ارائه گزینه های مختلف تبلیغاتی، برای حفظ روابط با مشتریان موجود ارتباط برقرار می کنند.

مهارت ها و صلاحیت های مشاور تبلیغاتی

مشاور تبلیغات در گفتگو و ملاقات با مردم حرفه ای و خوب هستند.

مشاور تبلیغاتی از روشهای فروش اقناعی استفاده می کند تا مشتریان را ترغیب کنند که برای ایجاد سود و کسب فرصت های بیشتر برای شرکت های خود به فضای بازاریابی و خدمات نیاز دارند. مشاغلی که مشاوران تبلیغاتی را استخدام می کنند به دنبال حرفه ای هایی هستند که مهارت های اساسی زیر را در ارتباط با این حرفه ارائه می دهند.

مهارت های مذاکره – مشاور تبلیغات ، در فروش حرفه ای است و در دیدار با افراد، خوب عمل می کند و آنها را متقاعد می کند تا بتوانند خدماتی را انجام دهند که در واقع به آنها احتیاج دارند ، که این امر باعث می شود مهارت های قوی افراد و شبکه سازی انجام شود.

مدیریت زمان – کمپین های بازاریابی با برنامه های دقیق اجرا می شوند، بنابراین مشاور تبلیغاتی موفق می داند که چگونه در فرصت های سخت کار کند و زمان خود را به خوبی برای انجام وظایف در یک بازه زمانی خاص مدیریت کند.

مهارت های رایانه – مشاور تبلیغاتی مدل های تبلیغاتی می سازد و گزارش های بازاریابی می نویسد که نیازمند مهارت های اساسی کامپیوتر و آشنایی با نرم افزار پردازش و ارائه متن می باشد.

مهارت های ارتباطی – از آنجا که مشاور تبلیغات از طریق تلفن و مستقیما به صورت حضوری با مشتریان بالقوه صحبت می کنند، افرادی که مهارت های ارتباطی کلامی قوی دارند، بیشتر در این حرفه موفق می شوند.

مهارت های سازمانی – مشاور تبلیغات چندین کمپین بازاریابی را به طور همزمان مدیریت می کند و لیست های دقیقی از مخاطبین و مشتریان بالقوه را نگه می دارد، بنابراین افرادی که این مسیر را دنبال می کند نیاز به مهارت های سازمانی قوی دارند.

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 18 =

بایگانی

English
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم