تیزر تلویزیونی

تیزر تلویزیونی یا آگهی یا فیلم تبلیغاتی به انواع تبلیغاتی ابلاغ می شود که عمدتا در طول مدت زمان کوتاهی به بیان ویژگی ها و مزایای کالا یا خدمات و معرفی طرح های جدید می پردازد. مدت زمان در تیزرهای تلویزیونی بنا بر قانون حداقل 15 ثانیه و در تیزرهای رادیویی حداقل 10 ثانیه می باشد.

پخش تیزر تلویزیونی / رادیویی به شرکتها این امکان را می دهد تا با قرار دادن محصول خود در مقابل تعداد زیادی مشتری، برند خود را برای مخاطبان قابل اعتماد کرده و فروش خود را افزایش دهند. ما یک شریک تولید تجاری در رادیو و تلویزیون هستیم، که به خریداران رسانه ها، برنامه ریزان، خلاقان و تیم های تولیدی دسترسی داریم و می توانیم تبلیغات تلویزیونی شما را به طور کامل و مفید از ابتدایی ترین مرحله که بریف است تا پخش مدیریت کنیم.

ما در این زمینه بسیار فعال هستیم و از تجزیه و تحلیل داده ها، تفکر خلاق، برنامه ریزی، کلیه فرایندهای تولید از جمله انتخاب بازیگر، موقعیت مکانی مناسب، گروه فیلم برداری، استودیو و تجهیزات استفاده می کنیم – واطمینان حاصل می کنیم که خطوط تولید داخلی و خارجی ما بهترین نتیجه را از بریف خلاق و بودجه موجود کسب می کند. ما از اهمیت تبلیغات تلویزیونی / رادیویی اطلاع داریم و میدانیم که چگونه از بودجه تلویزیونی شما بیشترین بهره برداری را داشته باشیم.

همیچنین رادیو و تلویزیون انواع مختلفی از شیوه های تبلیغی نظیر یک تیزر ساده تا برنامه های مشارکتی را در اختیار شرکتها قرار می دهد که هر شیوه تبلیغاتی از ویژگی های خاصی برخوردار است. این بخش به جهت شناخت انواع و پتانسیل های هر شیوه تبلیغی می بایست مد نظر سفارش دهندگان آگهی باشد. 

English
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم