خدمات دیجیتال مارکتینگ در پرشیا مدیا
بازاریابی آنلاین و ویژگی های برجسته آن
دیجیتال مارکتینگ ، بازاریابی آنلاین، تبلیغات اینترنتی … هرچه شما آن را بنامید، این روزها بازاریابی آنلاین شرکت ها یک چالش بزرگ است. به هر حال، استفاده از اینترنت در طول دهه گذشته بیش از دو برابر شده است و این تغییر بر نحوه خرید محصولات و تعامل مردم با مشاغل تأثیر گسترده ای گذاشته است.
بنابراین،می توانیم بگوییم دیجیتال مارکتینگ مانند هر نوع بازاریابی دیگر است و راهی برای ارتباط و تأثیرگذاری بر مشتریان بالقوه شماست. تفاوت واقعی این است که شما با آن مشتری به صورت آنلاین ارتباط برقرار می کنید و بر آنها تأثیر می گذارید.
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
اساساً، دیجیتال مارکتینگ به هرگونه تلاش یا ویژگی برجسته بازاریابی آنلاین اشاره دارد. بازاریابی از طریق ایمیل، تبلیغات با پرداخت هر کلیک، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و حتی وبلاگ نویسی همه از نمونه های عالی دیجیتال مارکتینگ هستند – آنها به معرفی افراد به شرکت شما کمک می کنند و آنها را متقاعد به خرید می کنند.
در اینجا برخی از متداول ترین ویژگی های برجسته و استراتژی های دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که مشاغل برای دسترسی آنلاین به افراد از آن استفاده می کنند:
ویژگی های برجسته دیجیتال مارکتینگ
تقریباً هر چیزی می تواند یک ویژگی برجسته دیجیتال مارکتینگ باشد. این به سادگی باید یک ابزار بازاریابی باشد که از آن به صورت آنلاین استفاده می کنید. گفته شد، بسیاری از مردم متوجه نمی شوند که چه تعداد ویژگی برجسته دیجیتال مارکتینگ در اختیار دارند. در اینجا فقط چند نمونه ذکر شده است:
- وبسایت شما
- ویژگی های برجسته برند (لوگو، نماد، کلمات اختصاری و غیره)
- محتوای ویدیویی (تبلیغات ویدئویی، دموی محصول و غیره)
- تصاویر (اینفوگرافیک، عکس محصول، عکس شرکت و غیره)
- محتوای نوشته شده (پست های وبلاگ، کتابهای الکترونیکی، توضیحات محصول، توصیفات، و غیره)
- محصولات یا ابزارهای آنلاین (ماشین حساب، محتوای تعاملی و غیره)
- مجلات
- صفحات شبکه های اجتماعی
همانطور که احتمالاً تصور می کنید، این لیست فقط بخش کوچکی بود. بیشتر ویژگی های برجسته دیجیتال مارکتینگ در یکی از این دسته ها قرار می گیرند، اما بازاریابان باهوش دائماً در حال یافتن راه های جدید برای دسترسی آنلاین به مشتریان هستند، بنابراین این لیست در حال رشد است!